A flower on the beach


ph1; Dagens outfit bakifrån.
ph2; Open Sun.
ph3; Semla.
Tjosan! Har verkligen haft en grymt bra dag i det fina vädret. Spenderat den med mamma på lite olika ställen. Först idag så åkte vi till stan och kollade runt lite. Fick med mig en kofta hem och bikinitrosorna till min bikiniöverdel som jag la upp för ett tag sen. Sjukt nöjd! Kommer upp bilder på de i nästa inlägg. Sedan gick vi och åt på 'Som hemma', jätte mysigt. O sen vidare mot 'Open Sun", där sola vi en liten stund. Sen skjutsade mamma mig till min vän Felicia Nässlander som skulle klippa lite i min lugg för att det va slitet. Sen blev jag hämtad efter någon timme efter att mamma varit och tränat. Sen hem och äta, o sen åt vi semla eftersom det är semledagen idag. Hoppas ni haft en bra dag i det fina vädret, det har i allafall jag haft! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0