Alla hjärtans dag


Hejsan! Titt så fint och gulligt kort jag fick idag från mina sötnos Sofie. Jag älskar dig så grymt mycket! Jag fick även ett "alla hjärtans dag" - kort ifrån min bästa Sofia, jag älskar dig också så grymt mycket! Jag har även gett dom kort om ni ville veta. Har fått pengar från pappa i "alla hjärtans dag"-present och kommer nog få "alla hjärtans dag" - present ifrån mamma också, det är jag väldigt säker på! Dansen idag var grym, jätteroligt va det och det är de varje gång! Älskar att dansa. Imorgon har vi friluftsdag hela skolan, så det blir en utedag hela dagen det. Får sovmorgon imorgon för att det är friluftsdag. Vi ska vara på skolan 09.35 senast, oh herregud vad gött att få sovmorgon! Hoppas alla ni har haft en bra "alla hjärtans dag" - dag hittills. Det har i allafall jag haft. Vi hörs mer imorgon hörni! Puss och kram.

Följ mig på instagram så följer jag er @feliciaacarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0