Clotheeeeeeeeeeeeeeeeeeeees


Tjena! Här har ni shortsen, bikinin och solglasögon. Shortsen har jag tagit kort på baikfrån, det är såna med dragkedja i bak. Har även såna i byxor, dom är så himla bra. Rekomenderas verkligen! Men använder byxorna som vanliga byxor och visar alltså inte dragkedjan. Kommer nog använda shortsen på det sättet mest också tror jag! På tal om bikinin så ska jag även köpa bikinitrosorna (kan lägga in både överdelen och underdelen när den har kommit) och på tal om solglasögonen så är det ett par pilotsolglasögon. Är grymt nöjd över grejerna. Så himla finaaa! Jag älskar dom!! Nu väntas bara sommaren in. Gud så jag längtar. Ååh, vad skönt när den kommer! Ha det så bra allihopa för det ska jag ha. Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0