Darlings, some of you will be mine




Är heeeelt S Å L D!!!!.. med STORA bokstäver. Det finns seriöst inte ord för hur snygga de här kläderna är. Har bestämt mig för att några av de här prylarna ska bli mina inom kort, det kan jag lovaaaa!!!!! SÅÅÅ J*VLA SNYGGA. Första bilden uppifrån, den på ett gult linne. Det linnet är så gryyymt snyggt!! Tänk er det till shorts, converse, ett par "pilotsolglasögon" som jag har beställt och när man är brun till sommaren, så grymt snyggt!! Den andra och tredje bilden är likadana tröjor fast i olika färger/mönster, båda är lika snygga, men om jag kommer köpa någon av de så kommer ju jag bestämma en av de självklart!!! Den fjärde och femte bilden, den ena tröjan är blå, vit, nån figur och en liten text på och den andra är det ett äpple på.. De hade jag tänkt om jag köper någon av dom att klippa av ärmarna på så blir det en ärmlös tröja som jag vill ha, samma där.. då bestämmer jag mig för en troligtvis om jag köper nån av dom! De skulle bli jätte snygga om man klippte av ärmarna på. Den sjätte bilden är det en ärmlös tröja på som ni ser, den är sååå sjukt snygg den med.. tuff och snygg!! Så kommer vi till den sista bilden.. Där har ni shorts som också är grymt snygga, ljusa shorts likamed snyggt!! Ja, där har ni nåra klädesplagg som jag har hittat idag. Ska bestämma mig för nåra som jag verkligen vill ha + att jag ska kolla mer. Shortsen passar ju till allt. Alla de här tröjorna/linnena skulle bli så grymt snygga till ett par shorts, converse, pilotglasögon och när man är bruuun till sommaren, helt rätt! Älskar dom. Pusssss/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0