Det är bara en nyckel som passar


Du är sååå söt bubbN. Älskar dig så grymt mycket bästis!!
Hellooo everybody! Skolan idag gick segt. Efter skolan följde Sofia med mig en pytte stund hem för att vi skulle kolla biotider. Sen gick hon hem. Vi ska på bio imorgon på bion "En gång i Phuket", ska bli jätte roligt! Den verkar så grymt bra. Det blir nog att hänga med henne hem imorgon efter skolan skulle jag tro, brukar bli så! Wiihh, har inte kunnat vara med Sofia på hela veckan så ska bli jätte kul. Va med Sofie förut, va så roligt att träffa henne igeeeen. Hihi, älskar dej bubbN! Igår var farmor, farfar och faster här och fira mig somsagt. Sammanlagt med de pengarna jag fick av pappa, farmor, farfar och faster har jag 800, tack så mycket!! Vi hörs mer imorgon frieeeends. Puss/F

Kommentarer
Postat av: bubbN

Kom igen, ta BORT!!

2012-02-02 @ 21:14:07
URL: http://soofiepeetri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0