Det är fest i hela huset.


ph1; jag, bjudööör på bilden.
ph2; FRIDA-tidning.
ph3; närare bild på FRIDA-tidningen.
Gokväll godingar! Förut vid halv 4 ungefär så gick jag till Konsum. Så behövde vädret vara som det va då just när jag gick också, haha. Regningt, snöigt och blåsigt. Men det gick allt bra, har ju för den delen inte speciellt långt till Konsum heller! Köpte tugummi, ovanligt va? .. Nej. Jag köpte även FRIDA-tidningen som är på bilden. Så den ska jag sätta mig o läsa sen. Titt längst upp i högra hörnet på FRIDA-tidningen, det kommer jag läsa extra mycket om. Har provat lite sommarkläder och jag håller fortfarande på, hehe. Passande vettni när det snöar! Men jag är inte ensam om att prova sommarkläder har jag hört, haha. Mitt rum är även klart nu, wihooo. Så himla fint blev det! Sååå nöjd Felicia här så det finns inte! Kommer bilder nån dag här, antingen imorn eller nån annan dag. Nu ska jag ringa min vän Felicia. Puss och kram.

Fick en kommentar/fråga i förra inlägget:

Skrev:
Rebecka Reuter
Så grymt duktig är du på att fotografera! Vad har du för nån kamera? Kram Rebecka ♥
Svar: Vad glad jag blir, tack du Rebecka! Det är faktiskt flera fotografer och journalister som har sätt mina bilder jag har tagit, de som jag har lagt ut på facebook. Så det är faktiskt himla kul att de har det! Och de trodde att jag va typ 20 år pågrund av bilderna hur dom är tagna, hehe. Jag har kameran Nikon D3100. En sjukt bra kamera är bara förnamnet! Kram på dig med♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0