Du är välkommen in.


Fotot är taget av mig.
Tjosan! Har precis städat i ungefär 1 till 2 timmar på lite olika ställen här hemma tillsammans med min syster och nu är vi klara. Det va ju underbart väder lite tidigare på dagen idag, men nu har solen gått ner. Tänkte ta en promenad till Konsum sen och köpa lite saker. Tror allt att jag ska göra det för att komma ut en stund. Åh gud vad jag saknar min kille Oliver! Han är i Mora, så kan inte träffa han. Tur som är så kommer han hem på onsdag, yesss.. längtar jätte mycket till han kommer hem och jag får träffa han igen! Det som är bra nu när han är borta är att det finns mobil. Hade det mys tillsammans med syster igårkväll och kolla på Big Brother tillsammans med henne. Hannah på Big Brother, hahaha vilket skämt! .. Haha, fast det är kul och kolla när det är såna där konstiga personer som blir deltagare på Big Brother. Det är ju typ det som gör hela Big Brother! Nu ska jag börja fixa mig för att snart ta en promenad till Konsum. Puss och kram.

Fick 2 frågor i förra inlägget om kläderna:

Skrev: Anonym
Hej felicia! Vart kommer sakerna ifrån? kram!
Svar: Hej! De kommer ifrån Bik Bok och Vero Moda. Kramkram!

Skrev:
knbvhfghbjnkml
vart har du köpt tröjorna?
Svar: Samma svar på den, tröjorna kommer ifrån Bik Bok och Vero Moda.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Reuter

Så grymt duktig är du på att fotografera! Vad har du för nån kamera? Kram Rebecka ♥

2012-02-20 @ 14:48:20
URL: http://rebeckareuter.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0