En äng med många blommor.


Rekomenderar denna 'Bad olja' jätte mycket, blir riktigt mjuk om huden och den luktar gudomligt gott. Finns på Apoteket.
Hejsan! Fredag idag. Mådde ganska dåligt imorse när jag vaknade. Men nu har jag tagit en dusch och mår jätte mycket bättre, sååå skönt! Ska nämligen till Örebro med mamma och Sofie imorgon om jag mår bra då med, som jag tror att jag kommer göra. Om det blir Örebro imorgon så efter det om vi hinner så kanske Sofie och jag drar på hockey. Sen kanske hon även sover hos mig. En riktigt mysig dag måste jag säga! Älskar dig Sofie så himla mycket ska du veta. Ikväll ska troligtvis mamma, jag och syster iväg till 'Katrinedalskrogen' och äta med några, trevligttrevligt! Kommer kö på en frågestund nästa vecka, i 5 dagar. Nu ska jag äta våfflor, mumsigt. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0