Fashion, it's one of my interests


Som rubriken säger.. Mode, det är ett av mina intressen. Älskar kläder, är grymt intresserad av mode!! Fick med mig dessa 3 vackra klädesplagg hem. Jag är så himla nöjd över det så ni förstår inte hur nöjd jag är. Woooopwopp! Nu inväntas bara sommaren in, jag är nog inte ensam om att längta efter sommaren. Längtar något sjukt! Vet även mer saker som jag ska köpa, exempel det gula linnet från H&M är jag faktiskt väldigt säker på att jag kommer köpa snart och bikinitrosorna till den rosa bikinin som jag la upp för ett tag sen. Vi hörs mer imorgon finisar! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej felicia! Vart kommmer sakerna ifrån? kram!

2012-02-20 @ 10:27:32
Postat av: knbvhfghbjnkml,

vart har du köpt tröjorna?

2012-02-20 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0