F**K Him He's A DJ.


Heeej alla fina läsare! Bra med er? .. Med mig är det toppen, är jätte glad för att jag är frisk nu. Så himla skönt att jag inte är sjuk längre! Woooopwoop. Ska kanske till 'Marieberg' imorgon, men det märker ni imorgon om jag ska för då skriver jag ju det såklart. Badade i vårat bubbelbadkar förut, åh så skönt det var! Bild på det har ni ovanför inlägget som ni ser, hade inte på bubblorna när jag tog kortet men satte på bubblorna en stund när jag bada i det, så himla skönt! Använde 'Badoljan' då också som jag la upp häromdagen, luktade underbart. Just nu sitter jag bara i soffan med syrmin och kollar på tv medans mamma är på 70-talsfest hos en kompis, haha riktigt snygg va hon! De skulle ha 70-talskläder på sig, det va de som va så himla kul. Kollade i nyaste H&M-katalogen förut och hittade en massa snyggt! Ska nog ta och lägga upp i nästa inlägg något/några klädesplagg jag tyckte va snygga därifrån, aa så gör vi. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0