Funkar fortfarande inte..


photo: by me.
Hej! Som rubriken säger, funkar fortfarande.. Nej det funkar inte att ladda upp bilder fortfarande, menmen det är inget att göra åt. Vi får hoppas på att de fixas medans jag har frågestunden iomed att jag inte ska logga in på blogg.se en enda gång under den tid jag har frågestund! Satt mig och sola en väldigt lång stund förut. Tog ingen promenad men satt jätte länge i solen istället, så skönt va det! Det här va sista inlägget innan "Frågestunden" kommer in. Vet ni vad jag kom på nu? Jag tänker lägga in en annan bild som jag använt till ett annat inlägg, det kommer jag ha till frågestunden för det är tråkigt att ha utan bild. Bättre än ingenting iallafall. Mycket snyggare att göra en frågestundsbild men det tar vi nästa gång jag har frågestund och det funkar att ladda in bilder! Startar frågestunden idag eftersom jag nästan är helt säker på att det inte kommer funka imorgon med. Så håll utkik för i nästa inlägg börjar frågestunden. Puss och kram.

- Kommer alltså inte blogga på hela veckan eftersom det är frågestund, eller jo på fredag då frågestunden ska va slut om det funkar att ladda upp bilder. Men om det inte gör det så fortsätter frågestunden till på söndag. Vi hörs. Ha en underbar vecka så hörs vi antingen på fredag eller söndag, håll utkik! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0