Jag skriver en kärlekssång


Dagens outfit.
Hej alla mina fina bloggläsare! Efter skolan idag så hängde Matilda med mig hem och sen blev vi skjutsade till stan. Fick med mig en ny mascara hem och en sak till alla hjärtans dag som är imorgon. Åh vad härligt och mysigt med "Alla Hjärtans Dag" imorgon! Längtar tills imorgon, händer nämligen massa roliga och mysiga saker då eftersom det är alla hjärtans dag då!  Hemkunskap imorgon som sista lektion igen.. slutar somsagt 14.40 då. När vi slutar kommer Sofie och möter mig, ska till henne direkt efter skolan då. Nu kanske ni undrar varför jag inte ska vara med min kille imorgon när det är alla hjärtans dag men det är så att vi båda har träningar imorgon, jag dans och han fotboll. Så jag ska ge honom en sak imorgon och han mig när vi ska till Boda Borg på sportlovet och så blir det självklart lite mys i skolan också..hehe. Nu till samtalsämnet om dansen, vid kvart över 4 ungefär blir jag, Sofie, Sofia och Alwa skjutsade till dansen. Vi hörs! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0