Kärlek för mig, är en av de viktigaste sakerna


Hej mina fina vänner! Har haft en jättebra dag som vanligt. Hann inte blogga efter skolan iochmed att det är dans nästan precis när man har kommit hem eller ja vid kvart över 4 åker vi ungefär men vi har ju hemkunskap på tisdagar på Skranta också så vi slutar ju 14.40 på tisdagar nu för tiden. Har precis fixat lite grejer. Kollat vad jag ska ha på mig imorgon och pluggat engelskaglosor blandannat. Har även tagit kort på shortsen jag fick i present, bikinin som vi hade beställt åt mig och solglasögonen som vi också hade beställt. Det kommer upp i nästa inlägg som kommer upp om bara några minuter. Vi hörs då! Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0