Love is one of the most important things in life


Oj,oj, oj vilken fin dag det är idag, solen skiner.. Gud vad skönt!! Va med bästissssss Sofia igår efter skolan. Vid halv 8 blev vi skjutsade till bion och den börja 8. Ååh, grymt bra film måste jag säga!! Vill se den igen. Har 3 filmer som jag tycker har varit dom bästa jag sätt hittills och det är .. En gång i Phuket, Dirty Dancing och New years eve!! Så sjukt bra filmer. Idag ska jag troligtvis ner till stan med pappa och min syster, trevligt, trevligt. Idag börjar dom renovera mitt rum, wihooo. Till ett helt annat samtalsämne så är det en tröja som jag vill ha, eller vad man ska kalla det för. En sån som är som en tröja fast att ärmarna är ungefär så korta som linnens ärmar, haha hoppas ni förstår. Sååå gryyymt snyggt med såna!! Vill jätteeeee gärna ha en sån. Ikväll ska jag leta efter såna på olika sidor, woooopwooopp. Och om man inte hittar.. Vad gör man dåå??? Jooo, man fixar själv hemma om det är någon tröja som man vill göra en sån av. Puss/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0