När ett stjärnfall sker.

Tjollaaahopp! Kul att våren börjar närma sig nu, wihooo. Fortfarande sjuk, inte kul alls. Blir ju somsagt inget med Örebro idag då eftersom jag är sjuk. Som ni kanske förstår så blir det inget med hockeyn eller sovning med Sofie heller. Mår i allafall betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår. Hoppas på att bli frisk så fort som möjligt!! Tittar i allafall på ett jätte bra program just nu, finns inte så mycket att göra när man är sjuk. Juste, bloggar från mobilen just nu satt det är därför texten hamnar ovanför bilden så då vet ni det att när texten är över bilden så bloggar jag från mobilen. Har inga så jätte roliga bilder och lägga upp nu när jag är sjuk.. Nu ska jag fortsätta kolla på programmet. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0