Vi för Vendetta


Gud så skönt det är med helg! Det är gött att vi går sista veckan den här veckan som kommer också, sen är det sportlov, wihoo. Ikväll ska jag till min kusin och fira henne för att hon blivit lärare. Just nu dunkar musik i högtalaren och dansar lite galet, hahahhh. Älskar musik så ni vet!! Har fastnat för blandannat Norlie & KKVs musik, Magnus Uggla och Dubstep. Dyng goa låtar! Finns även andra riktigt bra låtar, men det är dom jag lyssnar på mest för tillfället. Bra och veta va? Ohjaaa. Ska ta en sån dusch idag där jag ska raka benen osv, ska bli gött! Älskar att sova med nyrakade ben. Ska även göra mina situps som jag har och göra varje dag nu framöver + att jag måste iväg och träna på gym snart igen har jag bestämt, satsar på beach 2012 vettni! Nu ska jag fortsätta med att dansa galet, hahahhh:):):) Hörs sen! Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0