Viktig information!


Halloj! Funkar inte att ladda upp bilder på 'blogg.se', därför kan jag inte lägga upp kläderna just nu. Det enda som funkar med bilderna är att man kan ta såna bilder som man användt till inläggen förut så det tog jag nu bara för att ha nån bild. Jag ska ju ha en frågestund nu den här veckan och då hade jag ju tänkt att ha en frågestundbild som man brukar ha, men om det inte funkar imorgon att lägga upp bilder så får jag bara skriva att det är frågestund med vanlig text och ingen bild pågrund av att det inte funkar att ladda in bilder. Men jag ska se ikväll om det funkar att ladda in bilder så om det gör det så lägger jag in kläderna som jag hitta i H&M-katalogen. Men bloggar i vilket fall ikväll och kör på att ha en bild som jag har användt till något annat inlägg. Eftersom det inte blir någon bloggning när jag har frågestund så ska jag inte logga in på 'blogg.se' på hela den tiden jag har frågestund så får vi hoppas på att de fixar till det de som jobbar med 'blogg.se'-sidan! Det borde de ju ha' gjort tycker man. Men om det inte funkar att ladda in bilder på fredag ändå, då frågestunden ska va slut så kommer frågestunden fortsätta hela veckan. Alltså till söndag. Mycket information om detta fick ni nu! Nu ska jag berätta lite om vad jag ska göra idag. Blev inget med 'Marieberg' i och med att det är så himlans fint väder ute. Ska ut och sätta mig på en solstol nu och sola en stund, ska bli underbart. Sen ska jag nog kanske ta en promenad i det fina vädret. Sätta på mig brillorna kanske, vi får väl se. Ha en bra dag och njut av det fina vädret så hörs vi ikväll Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0