White light moment.


Gokväll! Har haft en underbar dag i det fina vädret. Julia kom till mig vid ungefär halv 4 och direkt tog vi en promenad ner till stan, så himla skönt va det att ta en promenad ner till stan när solen lyste på oss! När vi kom till stan så gick vi in på 'Som hemma' och jag bjöd henne på mat. När vi hade ätit klart satt vi kvar och prata, jätte trevligt. Tack Julia för en underbar eftermiddag! Vid kvart över 5 ungefär kom min älskade syster in till 'Som hemma' med sina kompisar och undrade om jag ville med och åka buss hem, så gullig är hon min syster! Så jag sa att jag ville hänga med för Julia skulle ändå bli hämtad vid halv 6. Men vi missa bussen satt vi fick skjuts av en av systers kompisars pappa hem. Just nu pratar jag med min gos Sofie, älskar dig bästis! Har haft en underbar dag, hoppas det blir lika fint väder imorgon! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0