Has it really nice




Sitter och har det jätte mysigt i soffan tillsammans med bästa syster. Idag i skolan när vi hade "idrott" så skulle Sara min danslärare komma och ha dans på idrotten men hon var sjuk så det blev inget. Det blev fotboll istället, det är lika kul det!! Men då tänkte vi att då blir det väl ingen dans med dansgruppen ikväll heller eftersom hon var sjuk och vi brukar inte ha någon annan lärare på dansen när hon är sjuk. Men så på Facebook så skrev en tjej i min dansgrupp och undrade om det blev någon dans och då svarade Sara o sa att det blev det men att det var en annan lärare idag som skulle ha oss på dansen. Hon skrev kommentaren vid halv 5 ungefär, då dansen börjar så jag strunta i dansen idag eftersom vi fick reda på det vid halv 5. Men iallafall hade ju hemkunskap på Skranta som sista lektion idag och slutade 14.40. Efter det gick jag och några kompisar in på Lidl. Jag köpte tugummit som är på bilden. Bild på "mellanmålet" jag åt förut också. När jag kom ut ifrån Lidl så ropa jag på syrran för jag såg henne så fråga hon om jag ville åka buss med henne hem. Så jag hängde med eftersom det var så kallt o så ute. Bästa systern har jag, älskar dig otroligt mycket!! Hon betala bussen åt mig. Sen kom vi hem och efter det har vi typ bara kollat på tv o käkat mellanmål. Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0