I write a love song


Kom hem från skolan ungefär vid halv 3 och nu har jag ätit lite. Fil/youghurt, flingor och en macka fick det bli om nån bryr sig. Dock är bara filen/youghurten med på bilden. Nu dunkar jag musik i våran iPhonedockare och ska kanske plugga lite på svenskaläxan och engelskaläxan en liten stund annars gör jag det ikväll. Blev riktigt nöjd över bloggen som nu är fixad, tack till er alla som har hjälpt mig med olika saker på bloggen! Ni vet vilka ni är. Gött att det börjar bli ljusare på morgonen nu också när man går till skolan, förut va det ju svart ute på morgonen när man gick till skolan.. haha. Puss/F

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; okej ;)

2012-01-16 @ 17:05:27
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0