My birthdaaaaaaaaaay


Min födelsdaaaaaaag var grym!! Allt var så himlaaaa bra. Har inte fått presenterna ifrån pappa och hans släkt än men berättar om de som är på bilden som jag fick igår av världens bästa mamma, syster, morbror, hans hund, mormor och morfar så lägger jag upp bilder på presenterna jag får av pappa och hans släkt när jag har fått dom. På den första bilden uppifrån är det en laddare till min iPhone som jag kan ladda mobilen i bilen med, andra bilden är det en sak som man kan stoppa ner iPhonen i när man tränar så att man kan lyssna på musik från iPhonen när man tränar istället för att ha den någonannanstans eftersom det är ganska knövligt att ha hörlurar i iPhonen när man tränar om man inte har någonting att lägga iPhonen i satt den där sätter man på armen, tredje bilden ser ni nog vad det är för någonting, 500 kronor, fjärde bilden är det bild på biljetten till musikalen mamma, jag och Rebecca ska på i maj som jag har berättat om en annan gång när vi skulle till Stockholm på den musikalen och på dagen shoppa o sen på kvällen kolla på musikalen o sen övernatta o kanske shoppa nästa dag igen. Det finns även en film, och det är den filmen som musikalen kommer handla om. Bild på filmen kommer upp i nästa inlägg, den var verkligen jätte bra den filmen!!! Så musikalen kommer nog bli dubbeeellt så bra. Den femte bilden är det en tapetrulle på, ska nämligen renovera mitt rum med denna fondvägg och vit tapet på resten av rummet, ni ser inte så bra hur tapeten ser ut på bilden men när vi har renoverat mitt rum så ska ni få se hur det ser ut. Ska även byta golv i mitt rum. Har även fått ett par shorts men dom visar jag en annan dag, jag loooovar. Är så sjuuuuuuuukt nöjd över alla presenter!! Tack så himla mycket för allting mamma, syster, morbror, mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0