Today is my birthday, wihooo



Både nya och gamla bilder som ni ser.
Wooooooooooopwooop, idag är det min födelsedag!!!!! Vid 2 kommer morbror, Ronja (hans hund), mormor och morfar och firar mig, wiiiiih. Har längtat efter den här dagen hela veckan och nu är den här, hääääärligt. Lägger upp allt jag får idag ikväll iochmed jag inte har fått allting än. Imorse fick jag frukost på sängen och presenter, myyyysigt. Grattis till mig!! Hade även en toppen dag i Säfsen igår!!! Det rockade i backarna!!! Älska slalom. Bilder ifrån igår får ni i nästa inlägg. Kunde inte blogga igår när jag kom hem för att vi hängde med de vi va i Säfsen med hem o käkade med de, jätte trevligt. Sen kom vi hem ungefär vid 10. Ha det bäst för det ska jag ha! Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0