Utan dina andetag


Snygg bild, eller inte. Tog bara någon för att ha nån bild till inlägget. Det kallas för att bjuda på sig själv lite ibland.
Känner mig jätte utvilad, har sovit som en kung inatt. Åh så skönt att vara utvilad. Ska åka till "djerfstugan" sen och äta våffla. Senare ikväll får vi se om vi åker iväg och tränar. För har träningsverk ifrån igår, haha. Men jag tror jag ska dit och träna iallafall, har ju inte tränat på gym på en heeel vecka. På lördag ska jag mamma, Rebecca och 2 till vi känner till Säfsen och åka slalom, wiiih vad kul det ska bli o få åka slalom!! Exakt idag är det 1 vecka kvar tills jag fyller år, wihooo gud vad jag längtar!!! Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0