With a bottle in the head


Kom hem ifrån djerfstugan för en timme sen ungefär. Har pluggat på svenskan och engelskan. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Ska bara ta det lugnt resten av dagen och inte göra något speciellt förutom att jag kanske ska och träna. Om det inte blir träning idag så blir det ju självklart att gymma i veckan + att jag har ju 50 eller 100 situps som jag har bestämt att jag ska göra varje dag. Tog en sån dag idag som man inte gör något med håret (alltså inte plattar o så), inget smink och bara myskläder på. Så håret och huden får "vila" som man säger. Lite senare sen hoppar jag in i duschen, ska bli dyng gött och duscha! Nu ska jag kolla efter iPhoneskal. Ha det bra. Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0