You are the best there is on earth


Tjollaaaaahopp! Har duschat och åt nyss. Ovanför här har ni 2 bilder på filmen "Dirty Dancing". Den som jag, mamma och syster ska på musikal på. Ååh, så bra den är!! Imorse när jag gick in i skolan så ser jag bara nåra som står framför och sen när jag kommer in börjar dom sjunga o sen bakom en sak så hoppar min finaste Sofia fram och kramar mig för att jag fyllt år, åh vad gullig du är!! Imorgon ska jag och min klass till Skranta igen och lyssna på språket "Franska". Tror det blir så att jag väljer "Spanska", va lite inne på "Tyska" förut men kommer nog ha mer nytta av Spanskan. Haha, intressant för er osv.. Sen går vi tillbaka till våran skola och är där som vanligt. Vid halv 1 går vi tillbaks till Skranta igen och har hemkunskap som sista lektion och slutar 14.40 som jag har nämnt andra gånger också. Efter det går jag hem och hämtar danskläder. Sen drar jag och möter bästa Sofie. Är med henne och vid kvart över 4 drar hon, jag, Sofia och Alwa till dansen. Wihooo. Vi hörs antingen före dansen eller efter. Pusssss/F

Kommentarer
Postat av: anonym

hur gammal är du? :D

2012-01-30 @ 19:40:50
Postat av: Anonym

hon är 11 år

2012-01-31 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0