A wonderful day with my mother.

Tjosan! Har haft det jätte roligt med bästa mammi efter skolan. Först när jag kom hem gjorde jag läxorna klara, så skönt att ha de klara. Sen åkte vi till konstgräset vid Nobelhallen och lämnade syrmin där, blev även att vi var kvar en stund. Vid halv 6 ungefär åkte mamma och jag till Maxi och handlade o sen åkte vi och sola, jätte skönt! Sen hem och packade upp det vi hade handlat. Sen hjälpte jag mamma med maten och sen åt vi. Åh så gott det var! Älskar dig mammi. Snart ska mamma åka och hämta syster. Min helg och studiedagen kommer rockaaa!! Wiiiih, taggad till tusen. Ni märker vad jag ska göra eftersom jag skriver ut det på bloggen när det blir osv. Tagggggggggggaaaaaad. Ciiiao, puss.

- Kommentar till bikinin som jag la ut för några dagar sen - 
Av: M
Den har jag!:)

Svar: Hur mycket kostade den i svenska pengar och hur lång leverenstid var det? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte men den är ganska dyr. Men leveransen vet jag inte för jag beställde den till min brosa i USA och sen skickade han hem den till mig;)

2012-03-24 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0