En av mina förebilder är Kenza.

Kenza Zouiten.
Collage av: mig.
Jag valde istället att göra ett collage av massor utav bilder på en av mina förebilder och det fick bli den personen av mina förebilder som betyder mest av de just nu. Kenza Zouiten är det! Hon går oftast i sådan stil som jag tycker är grymt snygg och sån stil som jag går i. Hon klär sig tufft, sött, snyggt och massor utav mer saker. Och det är sånt som jag älskar att klä mig i och tycker är så sjukt snyggt! En del av de saker som hon klär sig i är ju inte alls snyggt tycker jag, men oftast har hon faktiskt riktigt snygga kläder. En till sak så älskar jag att resa utomlands och det gör hon också. Jag tycker det är coolt att hon har en likadan bikini som mig, haha! *Stolt*, hehe men tycker att det är riktigt coolt att hon har en likadan som mig för att hon är en känd bloggerska, även fast det är fler som säkert har likadan men att jag är en av dom. Så vill jag även säga att hon har en sjukt bra blogg, läser den varje dag! + att hon är riktigt jävla ball. Finns mer saker att säga varför det är en av mina förebilder men här fick ni lite grann iallafall. Puss!

Ni hittar henne på:
www.kenzas.se

Kommentarer
Postat av: Modern3

Älskar också Kenza.Visst äger hon !!!!

Kram <33

2012-03-17 @ 21:53:15
URL: http://Typminis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0