En riktigt varm och skön dag.

Hej på er! Vilken underbar dag, idag har verkligen varit som en sommardag. Har bara gått runt i shorts och linne när jag har varit hemma (!!!). Jag drog som sagt ut och sprang imorse, sen hem och duscha. Åh det var så härligt att springa när solen stekte på mig och känslan efter att ha duschat efter en springtur, obeskrivligt så härlig den är! Efter duschen satt jag mig i solen ute på trappan. Efter en stund tog jag årets första cykeltur ner till Konsum och köpte grillkol åt mamma och tugummi till mig. Blev inget idag att vi åkte till mammas kompis. Vi har också grillat för första gången i år, mumsssigt så gott det var! Medans jag väntade på att maten skulle bli klar satt jag mig ute i solen o solade och även läste nyaste KICKS-tidningen. Har varit ute hela dagen, så underbart har det varit!! Hoppas morgondagen blir lika varm, fin och underbar. Senare kommer Sofia, kommer bli bäst! Bilder på mitt nyrenoverade rum kommer nog upp om en stund. Fast innan det utser jag vinnande bloggen/bloggarna till "Veckans blogg" för att imorgon har jag inte tid med det. Puss.

Kommentarer
Postat av: .

Vilket smink använder du? :D

Puss <3

2012-03-24 @ 20:39:54
Postat av: din bääääästis

Vilka är dina favoritklädaffärer? :D

2012-03-24 @ 20:41:58
URL: http://soofiepeetri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0