Fredagen den 16:e mars.

 
Godkväll allt fint folk! Äntligen helg. Efter skolan gick jag hem och gjorde lite saker sen vid 5 ungefär åkte jag till stan med pappa och därifrån fick jag med mig ett par nya Converse, köpte låga den här gången. Och även en concealer fick jag med mig hem, tack så jätte mycket bästa pappan eveeer! Skorna och concealern kommer upp på bild i nästa inlägg. Just nu sitter jag och kollar på tv, mys. Ska inte göra så mycket mer ikväll. Vad ska ni göra ikväll? .. Min syster är i Sälen just nu med 2 kompisar och åker skidor, om du läser det här syrran så vill jag bara säga: Jag saknar och älskar dig oerhört mycket bästa syster! Ha en toppen kväll allihopa så kommer skorna och concealern upp snart. Puss och kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0