Information.

Hej! Gör ett inlägg nu om det här med bilderna, när det funkar o inte funkar osv. Jag tror att det är för att på en del bilder är det för stor storlek för att när jag testa att ladda upp kläderna som jag har sagt att jag ska visa er så funkade inte det. Men när jag testa att ladda upp andra bilder så funka det. Så jag tror att det kan va det! Men alltså så kan jag tyvärr inte visa just de kläderna. Blir ju fler gånger framöver som jag kommer visa kläder så ja. Det här va en liten information om det innan jag gör ett vanligt inlägg, kände att det kanske inte är så roligt att ha med sån här information i vanligt inlägg. Så här fick ni klart och tydligt vad jag tror att det beror på! Hörs i nästa inlägg. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0