Ingenting kan stoppa mig.


Detta hade jag på mig idag, en lätt outfit.
Tjolahopp folket! Blev inge stan med Sofie idag pågrund av lite saker. Så är det ju så sjukt tråkigt väder att gå på stan i också. Känslan när man vakna imorse och kollar ut genom fönstret o det snöa.. usch. Snön kan ju bara ta och försvinna, hoppas på att den försvinner under natten så att den är borta tills imorgon! Vill inte ha snö. Till ett annat samtalsämne så har jag varit med Sofia efter skolan, hade det jätte kul som vanligt. Vid halv 5 blev hon hämtad för att hon skulle iväg och äta på en resturang med några stycken för att hennes mamma fyller år idag, grattis Ann! Yeeey, imorgon är det fredag!! Puss och kram.

Fick en fråga i förra inlägget:

Av: Anonym
Vart har du köpt din skinnjacka? :) <3

Svar: Jag har köpt min skinnjacka på H&M :) ♥

Precis när jag uppdaterat inlägget fick jag en till fråga så lägger in den i det här inlägget också:

Av:
Anonym
Kan du visa ditt rum?

Svar: Ja, jag ska göra det när det är helt klart som jag har sagt!

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du visa ditt rum?

2012-03-08 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0