It's spring and it is wonderful.


En av mina bästa vänner Adam, woooopppwoppp. Dock har han inte glasögon, han har bara på sig en i hans klass glasögon, haha.
Halloj! Första "riktiga" inlägget efter frågestunden. Saknat mig?.. Jag har saknat er. Slutade vid kvart i 2 idag istället för 20 över 2 för att vi var på en "Trafikföreläsning" på folkhögskolan med klassen och andra klasser på olika skolor, tillexempel Stråningstorp. Sen gick jag med Sofia, Sofie, Jennifer och några fler därifrån. Sen stannade jag på skolan till 20 över och väntade på Adam. När de hade slutat så gick han och jag till Konsum och han fick tugummi av mig, hihi snällt.. andra gången han får ett helt tugummipaket av mig! Men han är en av mina bästa vänner så, hehe. Tog iallafall sällskap med han hem sen. Nu sitter jag och snackar skype, jätte kul! Ska duscha sen och så får vi se vad det blir efter det. Några av mina förebilder och varför de är det kommer upp idag eller en annan dag som sagt. I nästa inlägg kommer en liten bildbomb ifrån veckan! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0