Kärlek övervinner allt.


En oseriös bild i repris pågrund av att jag inte har några nya från dagen.
Tjosan! Duschade för ett tag sen. Innan det var jag med Sofie, jättekul. Hon kom till skolan när hon hade slutat och jag med. Sen gick vi hem tillsammans till mig. Alldedestrax ska jag göra en engelskagrej som vi har i läxa. Sen ska jag packa lite saker som ska med till skolan imorgon. Sen kolla på tv skulle jag tro. Har fått frågor om hur många läsare jag har per dag så här kommer svaret.. Det är olika hur många läsare jag har! Det blir mer och mer, så kul när man ser att det ökar i läsare! Vill också säga till er alla läsare att det är så kul att få era otroligt fina kommentarer till mig. Älskar er alla finisar, det ska ni veta!! Ha en bra kväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0