Lördag, lördag, lördag.

Godmorgon på er! Gud så skönt att vädret är på topp idag igen. Verkar som att det ska bli det dagarna framöver med. Är jätte sugen på att gå ut och springa, sitter just nu ute på våran altan och jag har sätt över 6 stycken som varit ute och sprungit. Ska nog ta en springtur snart! Sen hem och köra träningsschemat, det kör vi på. Ska även ta cykeln ner till mammas kompis med mamma och syster efter jag varit ute och sprungit o duschat. Senare kommer mormor och morfar hit, trevligt. Ikväll kommer Sofia och sover hos mig, wihooo! Förut när jag gick ut och tog kort så hörde jag ett/en bi/geting/humla, vååår. Hörreni, nu när det börjar bli vår och sen går det ju såklart vidare mot sommaren, wooopwooop. Så har jag funderat på om jag ska ändra utseendet i bloggen för att få det lite roligare när det börjar bli vår och inte svartvitt, alltså kanske ändra headern och bilden som är till vänster om er på bloggen. Vad tycker ni? Har ni några förslag? .. Nu ska jag sätta på mig träningskläder och gå ut o springa. Ha en trevlig lördag så hörs vi sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0