Love is our only and nobody else.


Lite av gårdagens outfit.
Tjena! Så skönt att sova till man vaknade idag, sov till halv 10 ungefär. Vid 10 ungefär körde jag Sofias och mitt träningsschema. Sen vid halv 11 ungefär hoppade jag in i duschen. Idag ska jag vara med Oliver om planerna går som planerat, men det blir nog lite senare ikväll det isåfall! Wiiih, mys. Vet ni va? Jag tänkte faktiskt köra igång en tävling, men ni märker när den är igång för då kommer det ut i ett inlägg såklart. Fast jag kommer blogga även fast den är igång. Några av mina förebilder kommer upp om en stund också o varför de är det kommer jag också skriva om. Vad ska ni göra idag? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0