Our love is the world's best.

Halloj finisar! Har ni haft en bra dag? Det har jag. Min dag har varit toppen i det härliga vädret som varit, verkligen jätte skönt att vädret har varit på topp flera dagar i rad nu, älskar't. Och det hoppas vi på att det kommer vara i fortsättningen med! Sofia sov ju som sagt hos mig igår till idag och vi hade det jätte mys. Idag har vi också varit ända tills 4. Haft det as kul med henne, jag älskar dig bästevän! Du är verkligen en av de bästa vännerna som finns på hela jorden. Vi har varit ute hela dagen lång, så skönt!! Sofia och jag har gjort massa saker. Idag har jag varit ute och sprungit 2 gånger o sen även gjort 100 situps, en gång var jag och Sofia ute o sprang o sen när hon hade åkt hem tog jag en tur också. Och innan jag duschade gjorde jag 100 situps. På tal om vädret igen så, gårdagen och idag har verkligen varit som riktiga sommardagar. Jag tycker att sommaren kan komma nu! Imorgon är det studiedag och den kommer bli så sjuuukt grym. Ha det så bra! Puss.

Frågor:

Av: .
Vilket smink använder du? :D
Puss <3

Svar:
Jag använder lite olika. Men foundation, concealer, puder, solpuder och mascara. Det är nog de jag använder just nu iallafall! Kram <3

Av: din bääääästis
Vilka är dina favoritklädaffärer? :D

Svar: Jag har massor utav favoritklädaffärer så den frågan kan jag tyvärr inte svara på, hoppas det går bra ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0