Sorry for party rocking.


Mycket ni ser mig, haha eller inte.
Tjosan! Gjorde ett inlägg för en stund sen om att det inte funka att ladda upp bilder, bara en. Fast jag tog bort inlägget nyss. Men nu vart det samma sak att det bara gick att ladda upp en bild, men tog en ifrån igår den här gången. Satt jag bloggar om vad jag ska göra idag nu istället så får vi se om det funkar att ladda in fler bilder senare, ikväll eller imorgon. Men jag ska iallafall träffa bästa Julia och Adam om nån timme. Så får vi se vad för kul vi hittar på! Oliver är i Sälen just nu och ska vara där i 4 dagar, saknar honom redan! Tur att mobil finns. Till ett annat samtalsämne så vad skönt att snön är borta nu och att det är ganska så fint väder ute idag, wihooo. Ha en galen lördag! Det ska iallafall jag ha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0