Spring is here, here with us.


Tjenare! Duschade för en stund sen. Ëfter skolan idag följde Sofia med mig hem och vi åt mellanmål o så. Vid 10 över 4 vart vi hämtade av pappa och sen vidare mot Sofie och hämta henne. Sen blev vi skjutsade till dansen. Dansen idag gick jätte bra och det var jätte kul, men det är de alltid! Haha, jag, Sofia och Sofie stannade en kvart till när danslektionen hade slutat. Stog och dansa till olika låtar, åh så himla kul att dansa! Sen gick vi ut där Sofias pappa stog och väntade, så blev vi hemskjutsade. Nästa vecka ska nog vi gå till dansen och även framöver istället för att få skjuts. Så att så kanske det blir! Hörreni? Föresten så köpte jag även en till kudde och gardiner till mitt rum i Örebro. Men det får ni se när bilder på rummet kommer upp. Dagen imorgon kommer bli så otroligt grym, wiiih för Oliver är tillbaka ifrån Sälen!! Äntligen säger jag. Imorgon följer jag troligtvis med Sofia hem ifrån skolan och är med henne. Ha en bra kväll sötisar! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0