För kung och fosterland.

Tjosan! Kan börja med att säga "ÄNTLIGEN VÅR!". Har varit på stan med Sofia efter skolan. Jätte trevligt! Fick med mig solpuder och tugummi därifrån. Som jag sa igår så kommer jag lägga upp vad jag fick med mig hem igår ifrån Örebro, det kommer upp i nästa inlägg. Kommer lägga upp det jag fick med mig hem ifrån stan i samma inlägg. Träffade några kompisar på stan också. Frida, Jennie, Anna, Felicia och Amanda! Ni vet det här med mina förebilder jag skulle lägga upp.. Det tänkte jag att jag gör ett inlägg om när jag inte har något speciellt att blogga om. Hoppas ni har haft en bra dag! Om en liten stund så kommer grejerna upp. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0