Varför landa när jag flyger fritt.

Hola! Planerna gick inte som planerat igår. Oliver och jag kunde inte träffas sen. Istället åt jag tillsammans med mamma och hennes jobbarkompis som skulle ut på Harrys sen. Senare kom även en till som vi känner vid namn Carina Hultgren. Så jag satt och prata med mamma, Carina och mammas jobbarkompis Pernilla. Där satt jag och prata med dom till ungefär 10-halv 11! Sen åkte dom till Harrys. Gjorde inte så jätte mycket efter det, kolla på tv med pappa och så. Var verkligen en rolig lördagskväll! Idag ska jag plugga så att jag slipper göra läxor under den tiden innan vi får nya läxor och så ska jag göra mer saker, gå ut och ta en promenad blandannat tror jag. Har bestämt mig för att min blogg ska bli roligare, ska fixa till med tävlingar och mer saker. Idag ska jag även kolla runt på massa saker om några saker som jag kanske skulle vilja förändra på bloggen. I nästa inlägg kommer en bikini upp som jag skulle vilja köpa. Och efter den kommer en tävling! Men kommer blogga även fast det kommer pågå en tävling. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0