Viktig information för er alla läsare.

Tjosan! Jag har funderat på att kanske börja blogga på devote, alltså bara för det mesta att mobilblogga på den bloggen. Det ska jag iallafall göra i sommar, om jag inte bloggar på hela sommaren istället. Aja, vi får se. Men den har jag tänkt att kanske starta att blogga på nu i vår. Men eftersom det inte är bestämt något så om jag inte gör det nu i vår utan i sommar (om det inte blir att jag bloggar på hela sommaren) så kommer jag få hjälp med att ändra lite saker här på min blogg på blogg.se. Men jag ska höra runt lite med andra vad de tycker och så. Så medans det bestäms hur jag ska göra så tar jag en bloggpaus. Vet inte hur länge, kanske blir nån dag, flera dagar eller kanske några veckor. Ni som har mig på Facebook kommer märka när jag börjat blogga igen för då lägger jag ut länk som status där, och för er som inte har mig på Facebook så får ni titta in här i min blogg lite då och då. Men om jag fortsätter att blogga här till sommaren så innan jag börjar blogga så kommer ändringarna på bloggen fixas. Ni får jätte gärna kommentera era åsikter hur ni tycker efter att ha läst allt det här, så jag får reda på hur ni tycker. Med hjälp av er hjälp om ni kommenterar så kan det bli lättare att bestämma. Hoppas ni kommenterar, minst 1 iallafall! Ha det så bra alla mina fina läsare, skulle tro att det inte blir bloggpaus länge eftersom det kommer gå snabbt att bestämma sig. Så kika gärna in här varje dag! Puss.


Kommentarer
Postat av: anonym

NEEEJ SLUTA INTE ATT BLOGGA!!! :D



2012-03-30 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0