When I say jump, you say how high.


Idag åkte Conversen på och kommer även vara på i fortsättningen, så härligt!! ♥
Tjosan, dagen har verkligen varit hel grym, som alltid!! Fick äntligen träffa min älskling. Och efter skolan så gick jag och Sofia hem till henne och då åt vi lite. O sen gick vi och hämtade min longboard. Sen åkte vi ner till stan med våra longboards och var där en stund. Våran första longboardtur i år, härligt! Sen blev vi hämtade och åkte hem till mig o åt. Sofia ska vara hos mig ikväll till 9 ungefär, kul kul. Som de flesta kanske har sätt på Facebook så tränar vi just tillsammans och så. Vårat träningsschema kanske kommer ut på bloggen nån dag, sååå kul att träna. Nu har hon precis duschat klart så nu ska jag gå in i duschen. Ha det bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0